Z czego nabijają się na Twitterze? Spot Warszawa 2012

Czy można zepsuć ciekawy pomysł na spot reklamowy? Okazuje się, że tak.
Zobacz najnowszą reklamę miasta Warszawy na 2012 rok. Krótki spot puszczany w TV od kilku dni nie wydaje się kontrowersyjny, natomiast wersja 180 sekundowa już bardziej:

Na Twitterze najczęściej można zobaczyć wpisy w stylu „Uwaga na warszawskich gwałcicieli” i inne tego typu komentarze 🙂 Zobaczcie jak „niebieski” patrzy na tą kobietę, zanim zacznie ją gonić 🙂 Generalnie spot wyszedł śmiesznie i wesoło, a miało być zupełnie odwrotnie. Jedynie co może budzić niesmak to kwota przeznaczona na stworzenie reklamy. Miasto Warszawa wydała na nią aż 505 tys. zł.

P.S. Autorzy wzięli do serca wszelkie komentarze społeczności i nieco zmodyfikowali spot. Nową (poprawioną) wersję można zobaczyć poniżej:

Podziel się na:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Blogplay
  • Blip
  • Drukuj
  • Flaker
  • Twitter
  • Śledzik
Previous Post Next Post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Connect with Facebook