3 dni z życia reklamy – OldSpice

Pewnie doskonale pamiętacie reklamę z „the Old Spice Guy„? Nie ma się co dziwić, skoro w 3 dni po opublikowaniu jej, kanał Old Spice’a na Youtube miał 20 milionów wyświetleń i stał się najczęściej odwiedzanym miejscem w tym medium. Firma zwiększyła swoje obroty (jedną reklamą!) aż o ponad 100%. Tym samym jest to najczęściej kupowany dezodorant dla mężczyzn na świecie! Nieźle, jak na jeden genialny koncept?
Reklama ta powinna być pokazywana każdemu na zajęciach z marketingu/reklamy. Poniżej zamieszczam video ukazujące dalsze szczegóły tej kampanii.

Podziel się na:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Blogplay
  • Blip
  • Drukuj
  • Flaker
  • Twitter
  • Śledzik
Previous Post Next Post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Connect with Facebook