Pinterest – najszybciej rosnąca strona w sieci

Okazuje się, że tworzy się nowa moda na Pinterest. Obecnie serwis odwiedza kilkanaście milionów osób. Poniżej dokonam małego review serwisu.

Pinterest

Czym jest Pinterest?

Pinterest to agregator treści internetowej, który działa podobnie jak tablica w Facebooku. Można dosłownie tłumaczyć, że serwis działa jak tablica korkowa z możliwością przypinania (ang. pin) dowolnej treści (przeważnie zdjęcia i filmy). Dodatkowo serwis można wykorzystać jako osobisty notatnik. Powodem niewątpliwej popularności jest konstrukcja serwisu. Ponieważ każdy z nas pobiera sporo danych z sieci, za pomocą Pinterest może wszystko posegregować według własnego uznania.

Pinterest Traffic

Jak wspominałem, Pinteres odwiedza kilkanaście milionów osób (poniżej przedstawiam dane z grudnia 2011 r.):

Pinterest traffic

Ilość odwiedzin wskazuje, że portal może być znakomitym miejscem promocyjno/reklamowym naszych produktów. Obecnie jest to kolejny (zaraz po facebooku) kierunek promocji obierany przez speców od social mediów. Już niebawem Pinterest będzie bardzo dobrze znany w Polsce (już coraz częściej informują o nim media telewizyjne).

Jak promować produkt na Pinterest?

Istnieje kilka metod skutecznej promocji w serwisie. Pokrótce przedstawię trzy najpopularniejsze:

  • Galeria produktów. Za pomocą tablic tematycznych można (jak na facebooku) przedstawić ofertę zainteresowanym odbiorcom.
  • e-Sklep. Mozna w ten sposób promować konkretne artykuły. Na obrazkach można umieścić cenę artykułu.
  • Promocja witryn. Jeśli prowadzimy bloga możemy za pomocą tablicy przekazywać artykuły o serwisie. Jest to kolejna metoda promocji i rozpowszechniania treści.

Generalnie sposoby promocji są zbliżone do tych z innych portali społecznościowych. Polecam przetestowanie Pinterest, niebawem będzie to rewolucja w Polsce.

Podziel się na:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Blogplay
  • Blip
  • Drukuj
  • Flaker
  • Twitter
  • Śledzik
Previous Post Next Post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Connect with Facebook