Spot emerytalny, czyli jak przekonać ludzi do reformy

Ponieważ w naszym „wspaniałym” kraju coraz więcej mówi się o nieuchronnej konieczności pracy do 67 roku życia, postanowiono przygotować spoty informujące ludzi o reformie przyjmowanej przez władzę ustawodawczą. Czy złagodzą komukolwiek złe emocje z nią związane?

Jak widać autorzy nie owijają w bawełnę, szczególnie jeśli chodzi o przygotowanie spotu. Kolorystyka reklamy jest dość zimna, co sprawia wrażenie schyłkowości, marazmu i wyciszenia. Słusznie nie wykorzystano ciepłych kolorów jak w innych reklamach. Niestety, problem emerytur w Polsce (jak i na całym świecie) jest ważny dla każdego z nas. Niestety już wiemy, że emerytury będą „głodowe”. Budzi to złe emocje, ponieważ za naszą granicą, w Niemczech, emeryci mają się bardzo dobrze. W naszym przypadku stać nas jedynie na przeżycie. Jedno jest pewne, będzie coraz gorzej. Zachęcam do komentowania

Podziel się na:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Blogplay
  • Blip
  • Drukuj
  • Flaker
  • Twitter
  • Śledzik
Previous Post Next Post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Connect with Facebook