Spot emerytalny, czyli jak przekonać ludzi do reformy
- Michał Nowakowski
- 0
- Posted on
Ponieważ w naszym „wspaniałym” kraju coraz więcej mówi się o nieuchronnej konieczności pracy do 67 roku życia, postanowiono przygotować spoty informujące ludzi o reformie przyjmowanej przez władzę ustawodawczą. Czy złagodzą komukolwiek złe emocje z nią związane?
Jak widać autorzy nie owijają w bawełnę, szczególnie jeśli chodzi o przygotowanie spotu. Kolorystyka reklamy jest dość zimna, co sprawia wrażenie schyłkowości, marazmu i wyciszenia. Słusznie nie wykorzystano ciepłych kolorów jak w innych reklamach. Niestety, problem emerytur w Polsce (jak i na całym świecie) jest ważny dla każdego z nas. Niestety już wiemy, że emerytury będą „głodowe”. Budzi to złe emocje, ponieważ za naszą granicą, w Niemczech, emeryci mają się bardzo dobrze. W naszym przypadku stać nas jedynie na przeżycie. Jedno jest pewne, będzie coraz gorzej. Zachęcam do komentowania